Resultaat boeken daar gaan wij voor
Het afstemmen van de verschillende communicatie kanalen op elkaar om zo tot een juiste customer journey te komen

30 jaar expertise
In mijn drie decennia ervaring in de retail- en marketingsector heb ik de kracht van effectieve en moderne signing leren waarderen. Signing is een cruciaal element ...
Benieuwd naar meer ?
Geweldige verhalen hebben een persoonlijkheid. Overweeg om een geweldig verhaal te vertellen dat persoonlijkheid heeft. Het schrijven van een verhaal met persoonlijkheid voor potentiële klanten helpt bij het opbouwen van een relatie. Dit komt tot uiting in kleine eigenaardigheden zoals woordkeuzes of zinsdelen. Schrijf vanuit je standpunt, niet vanuit de ervaring van iemand anders.
Geweldige verhalen zijn voor iedereen, zelfs als ze maar voor één persoon zijn geschreven. Als je probeert te schrijven met een breed, algemeen publiek in gedachten, zal je verhaal nep klinken en emotie missen. Niemand zal geïnteresseerd zijn. Schrijf voor één persoon. Als het echt is voor de ene, is het ook echt voor de rest.
Geweldige verhalen hebben een persoonlijkheid. Overweeg om een geweldig verhaal te vertellen dat persoonlijkheid heeft. Het schrijven van een verhaal met persoonlijkheid voor potentiële klanten helpt bij het opbouwen van een relatie. Dit komt tot uiting in kleine eigenaardigheden zoals woordkeuzes of zinsdelen. Schrijf vanuit je standpunt, niet vanuit de ervaring van iemand anders.
Geweldige verhalen zijn voor iedereen, zelfs als ze maar voor één persoon zijn geschreven. Als je probeert te schrijven met een breed, algemeen publiek in gedachten, zal je verhaal nep klinken en emotie missen. Niemand zal geïnteresseerd zijn. Schrijf voor één persoon. Als het echt is voor de ene, is het ook echt voor de rest.
Hoe starten?
Intake gesprek
Vertel wat de waarde is van
deze functie voor de klant.
Therapie!
Schrijf wat de klant graag wilt weten,
niet wat je wilt tonen.
Strategie
Een korte uitleg van deze geweldige
optie, in duidelijke woorden.
Stand out in the crowd!
Sta jij voldoende stil bij de uitstraling van je bedrijf ?